MeniuTV prezintă:

Primul canal TV despre cele mai bune restaurante din România: www.Meniu.TV .


luni, 16 noiembrie 2015

Sheraton + Marriott = Love



De curând vă anunțam venirea în România a brandului hotelier Sheraton aflat în proprietatea companiei Starwood. Iată că avem noutăți.

Marriott International a anunţat azi că va cumpăra toate proprietăţile Starwood din toată lumea pentru 12,2 miliarde USD în cash şi acţiuni, creând astfel cea mai mare companie hotelieră din lume.

Brand-urile Starwood sunt Westin, W, Sheraton şi St. Regis. Acţionarii Starwood vor deţine 37% din compania combinată care rezultă în urma achiziţiei.



“Motorul din spatele acestei tranzacţii este creşterea”, a spus Arne Sorenson, preşedinte şi CEO al Marriott, într-un comunicat de presă. “Aceasta este o oportunitate de a crea valoare prin combinarea distribuţiei şi a forţelor Marriott şi Starwood, crescându-ne astfel competitivitatea într-o piaţă cu o evoluţie atât de rapidă.”

Tranzacţia rezolvă marele semn de întrebare care plana asupra lui Starwood de aproape un an. Când acţiunile sale începuseră să fie tranzacţionate sub nivelul competitorilor săi, preşedintele şi CEO-ul companiei, Frits van Paasschen, a demisionat şi a fost înlocuit interimar de către Adam Aron, unul dintre directori. În aprilie, Starwood spunea că se gandeşte la posibile alternative strategice, incuzând chiar o vânzare.

De atunci, s-a tot speculat despre care va fi compania hotelieră cumpărătoare. În iulie, s-a spus că IHG (InterContinental Hotel Group) este în negocieri pentru cumpărare, dar zvonurile au fost imediat infirmate de către InterContinental. Oameni care erau la curent cu problema spuneau nu mai devreme decât luna octombrie că Hyatt pregătea o ofertă de cash plus acţiuni pentru Starwood.

Compania combinată rezultată din Marriott şi Starwood va avea peste 5500 de hoteluri în proprietate sau franciză în toată lumea, cu 1,1 milioane de camere şi se zice că ar fi anunţat peste 2,7 miliarde USD venit pentru ultimele 12 luni la data de 30 septembrie.

“Board-ul nostru a ajuns la concluzia că o combinaţie cu Marriott ar furniza cea mai mare valoare pe termen lung pentru acţionarii nostri, precum şi cea mai puternică şi sigură direcţie înainte pentru compania noastră” a spus Bruce Duncan, chairman-ul Starwood.

Cele două companii au arătat că această tranzacţie va ajuta Starwood sa-şi accelereze creşterea globală a brand-urilor sale folosindu-se de relaţiile Marriott. Compania rezultată va avea o prezenţă în peste o sută de ţări. Această prezenţă va ajuta Marriott şi Starwood sa-şi crească eficienţa în departamente precum rezervările şi achiziţiile, crescîndu-şi profitabilitatea şi făcîndu-le astfel mai atractive pentru noi francize, se arată în declaraţie.  

În concluzie, hotelurile bucureștene de 5 stele Marriott și Sheraton vor fi branduri ale aceleiași companii. Să fie-ntr-un ceas bun! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Stan Patitul spune: